Reklamační řád

Reklamační řád společnosti AirVans s. r. o., Křížovnická 86/6, Staré Město 110 00 - Praha 1, IČ: 06473598, DIČ: CZ06473598

Předem upozorňujeme, že záruka na zboží začíná běžet ode dne převzetí výrobku spotřebitelem. Jako prodejce samozřejmě odpovídáme za všechny vady vzniklé v průběhu záruční doby.

I když je procento našich reklamací téměř mizivé, je dobré vědět, že u nás máte nadstandartní záruku na zboží 36 měsíců. V případě, že na Vašem zboží naleznete vadu nebo Vám bude doručena neúplná sada vzduchového pérování, postupujte prosím takto:

1) Obraťte se prosím na infolinku AirVans či na náš kontaktní e-mail. Příslušný zaměstnanec s Vámi po telefonu nebo po e-mailové komunikaci vyřeší veškeré potřebné údaje k reklamaci zboží. K reklamaci je zapotřebí především číslo objednávky a číslo faktury. Veškeré další informace ohledně reklamovaného zboží si od Vás vyžádá náš příslušný zaměstnanec, který se bude danou reklamací zabývat.

2) V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete prosím tuto zásilku i s průvodním dopisem na níže uvedenou adresu: 

AirVans s.r.o.

Holasická 57

747 05 Opava

 

Do zásilky přiložte průvodní dopis, ve kterém bude napsáno, z jakého důvodu dané zboží reklamujete. Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dnů od obdržení zásilky. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku, takové zásilky nepřijímáme. Zboží musí být čisté.

 

3) Nelze reklamovat zboží, které má již po záruční době, to znamená, že již uplynulo 36 měsíců od pořízení zboží. Zboží, na kterém bude viditelné, že je úmyslně poškozené nešetrným zacházením. Nelze reklamovat zboží, u kterého byla provedena nesprávná montáž (tzn. zcela jiný postup než podle našeho montážního návodu, který je přiložen ke každému zboží).

 

4) Po vyřešení reklamace a vyplněním reklamačního formuláře se reklamace vyřeší nejpozději do 30 kalendářních dní. O vyřízení reklamace Vás bude informovat náš příslušný zaměstnanec. (na telefon či e-mailový kontakt). V případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, není-li oprava zboží možná, budou Vám vráceny finanční prostředky. V případě uznání reklamace, Vám budou náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.